ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

 

با خودم عهد کرده بودم که دیگر نقدی بر سیما ننویسم،اما متاسفانه ساختمان پزشکان فضاحت را بحدی رساند که مجبور شدم 

در پستهای قبلی نوشته بودم که سینما وسیما چند سالی است رو به اضمحلال رفته است.اما نمیدانم که مشکل از کجاست.شاید تقصیر هنرمندان متعهد است که چند سالی است که عرصه را برای تاخت وتاز بی وجودان باز گذاشتند.یا حتی مشکل از مخاطب است که ذائقه ای ندارد و هر فیلمی را تماشا می کند.

چند هفته ای است که شاهد پخش سریال به اصطلاح طنز ساختمان پزشکان از شبکه سه هستیم.شاکله کار به نوعی است که مخاطب را بسمت ناکجاآباد ذهن سروش صحت سوق دهد.بازیگر نقش اول این فیلم یعنی بهنام تشکر که مفصلا درباره او بحث شد،نماد مردهای بی غیرت امروزی است.که متاسفانه تبدیل به مانکن سریال های امروزی شده است.از طرفی بیژن بنفشه خواه هم که نقش دکتر ملکی را بر عهده دارد،برای تمامی کسانی که بمب خنده را دیده اند شناخته شده است.اما دیشب قرار بود که دکتر ملکی با منشی خودش،همینجوری دروغکی ازدواج کند!خانم منشی همینجور الکی در مقابل پزشکان چشم دریده لباس عروس پوشیدن!و ادامه کارهای الکی!

 از طرفی ناصر همسر برادر بی غیرت خود را تهدید به کتک زدن میکند و دائما با الفاظ رکیک او را مورد تعارض قرار می دهد.در ضمن پدر دکتر نیما هم که نماد پیرمردی هوسران و ... است در این قسمت مظنون به تعدد زوجات است.چندی بود که علامت سوالی در ذهن داشتم و آن بود که:در نقدی خوانده بودم که آقای صحت دارای افکار کمونیستی است،اما بحمدالله آن علامت سوال هم پاک شد.

 

جای تاسف اینجاست که روند ابتذال در سیما هم با شیب فوق العاده تند در حرکت است.اگر چند وقت دیگر در سیما شاهد پخش رقاصی و آوازه خوانی هم بودید زیاد تعجب نکنید.

اما جناب مهندس ضرغامی،ریاست محترم رسانه ملی،شما در پیشگاه خداوند وشهدا چه جوابی دارید؟

 


[ دوشنبه 90/4/13 ] [ 1:21 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک